Другий рік у старшій А групі «Калинка» функціонує гурток «Читайлик», який усі діти відвідують із задоволенням!
«Не вчитися, а грати» – так коротко можна охарактеризувати інноваційну методику Миколи Зайцева, за якою працює керівник гуртка Анна Олександрівна Гавриш.
Під час занять гуртка Анна Олександрівна також використовує елементи ігрової технології інтелектуально-творчого розвитку В. Воскобовича. Дошкільнятам подобається таке навчання, адже воно проходить динамічно, у формі гри, а нове, незвичайне і нестандартне завжди приваблює увагу та краще запам’ятовується.
Вихованці із задоволенням грають у такі ігри В.Воскобовича: «Геоконт Алфавіт», «Читайка на кульках», «Складівки», «Геовізор Алфавіт», «Сніговичок», «Ромашка».
Цікаво подивитись, що ж це за нестандартні посібники?
За допомогою посібника «Геоконт Алфавіт» малята протягують кольорові резинки на гвіздочки та «пишуть» слова, де кожен гвіздочок – це літера алфавіту.
Цікаво подивитись, що ж це за нестандартні посібники?
За допомогою посібника «Геоконт Алфавіт» малята протягують кольорові резинки на гвіздочки та «пишуть» слова, де кожен гвіздочок – це літера алфавіту.
Посібник «Геовізор Алфавіт» допомогає дітям поєднувати літери маркером і також утворюювати слова.
Згинаючи кути в різні сторони під час дидактичної гри «Читайка на кульках» вихованці уже із складів утворюються слова.
А ось дидактична гра «Складівка» допомагає дітям читати склади, до яких додаються коротенькі віршики.
Особливо подобаються старшим дошкільникам такі дидактичні посібники, як «Сніговичок» та «Ромашка», адже з заданого слова вони складають своє і протягують шнурівку.
Працюючи за інноваційними методиками, «калинчата» краще опановують мовлення та грамоту, розвивають зорову пам’ять, окомір.
Навчання читання дошкільнят – нелегка праця, але вона сповна оціниться, коли дитина піде до школи та з легкістю буде сприймати поданий матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар